Re: [TEKNIK] Way OT, mem hvor skal jeg lede (Vista)

Verner Kjærsgaard skrev:
Hej liste,

- jeg har en Vista bruger (suk...) og en gammel Concorde
(remember...DOS). Ingen æøå i concorde skærmbilledet, men ellers alle
andre steder. ÆØÅ i en almindelig kommandoshell er ok.

Har googlet til min højre pegefinder visnede...hvor skal jeg lede?

- Sorry for off-topic, men man må jo spørge de bedste :-)

Jeg bruger selv en gammel PC+ (også dos) kører i en kommandoprompt men på XP, og den fungerer fint med udskrift på matrixprinter. I opsætning her jeg for de danske bogstaver stående følgende under Printerkoder

æ 145
ø 155
å 134
Æ 146
Ø 157
Å 143

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!