RE: [TEKNIK] Way OT, mem hvor skal jeg lede (Vista)

> - tak til alle for alle svar :-)
>
> - jeg blev inspireret af jeres svar og blev bedre til at søge
> på Google.
> - her er hvad jeg fandt: http://www.kandu.dk/spg115561.aspx
>
> - det skal prøves. Jeg kan desværre ikke opgradere til XP, damen med
> systemet har fået ny, fin PC med Vista. Og det må hun så selv om.
> Anyhow, det løses nu. Når folk ikke vil Linux/FOSS så må de
> til læderet
> og betale for tossede løsninger.
>
> Igen,- tak for hjælpen!

Når det gælder gamle programmer kan man under Vista køre dem i "Compatibility" mode.

Her kan man f.eks. sætte Concorde til at køre i ældre Windows mode.

Har haft mulighed for at se på Windows 7 RC og kan oplyse at den er væsentligt bedre end Vista.

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S
PO Box 740