opsætning af mobil internet call me

Jeg har anskaffet mig et af de her mobil modem (huawei e169) og så har jeg en asus eee med xandros styresystemet. Modemet bliver fundet og den søger efter netværk og kommer så op med 3 telia.dk
tdc.dk
synofon.dk
Ingen af dem er altså call me og jeg tøre ikke vælge tilfældigt af frygt for at rende ind i en og anden regning fra et af disse selskaber så ved i om call me lejer/benytter en at disse tre netværk eller om jeg simpelthen ikke når frem til det relevante netværk? Mikkel