Re: [TEKNIK] Way OT, mem hvor skal jeg lede (Vista)

> - tak, men det ved jeg. Problemet er Vista. Og de manglende æøå i
> *programmet*, ikke i øvrigt.
>

> - hvis alt kikser, må jeg køre en virtuel DOS i Vista og så Concorde
> derinde fra... (GFH) (Gid Fa.... havde) osv.

Kan du ikke bare revertere tilbake til det damen hadde tidligere?

Det er vel ingen god grunn til å blande inn Vista her?

Finn utstyr som kan kjøre DOS og kjør videre....

Jeg har Hardware support på ett regnskapssystem fra California.
Det er fra omtrent 1997-1988 og kjører gladelig videre i ett separat nettverk.
Det er ingen planer om å skifte det ut så lenge det finnes
hardware/software å kjøre på.

Alternativt kan du jo oppgradere til Win XP eller Linux :-)

Mvh
Jim Oksvold