Re: [TEKNIK] opsætning af mobil internet call me

Hjalte Graae Magnussen skrev:

> Call Me er Telia's billige selskab lige som Telmorte er TDC billige selskab
> så jeg vil nok mene at du skal vælge Telia

Det skriver de jo også selv:

http://www.callme.dk/web/data.nsf/5866883f25de98ebc12569eb002fb70a/16a9501115271b1cc1256c8600323251
"Ejerskab
Call me ejes af TeliaSonera koncernen, som er Nordens førende virksomhed indenfor
telekommunikation. "

NB.
Men det sikreste er at spørge, da CallMe tidligere hed Debitel, og gamle
kunder har stadig abonnement til TDC eller sonofon net.
Er modem/abonnement købt fornylig så er det telia's net.