X-CD-Roast & Mandriva 2008.0 (& 2007.1)

Hej alle
Jeg er ved at opgive at få X-CD-Roast tilbage i "værktøjskassen" på min(e) Mandriva maskine(r). X-CD-Roast var del af repositorie til 2007.1 men kunne ikke bringes til at virke - noget med rettigheder til de programmer X-CD er wrapper til (i desperation prøvede jeg til sidst 'chown -R root:root / && chmod -R 777 /' uden effekt) Nu er første maskine opdateret/opgraderet til 2008.0 og her er X-CD-Roast ikke længere del af de pakkelagere jeg har tilsluttet efter anvisning fra easyurpmi med "vælg alt".

Vane menneske som jeg er så jeg helst at jeg endte med en fuldt funktionsduelig installation af X-CD-Roast, men er villig til at skifte til en anden _lignende_ applikation, jeg ved bare ikke hvilken der kunne være en værdig og egnet afløser.
- Har I et (eller flere) godt bud?

Systemet er i586 (en AMDx2_64 og en Intel Petium M 32 bit); Mandriva 2008.0; Xorg; IceWM (totalt minimalistisk konfigureret) Hvis ovenstående er utilstrækkelig information, så peg mig venligst i retning af hvor jeg finder det manglende.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/