Debian/unstable på iBook G4 (Was: Hvilke n bærbar bruger I?)

Peter Makholm skrev:
Jacob Sparre Andersen skrev:

- modem

Nåja, der er vist sådan et falsk netværksstik i. Har aldrig brugt det.

Da jeg boede i Italien var det ret kritisk. Jeg endte med at sætte en separat maskine op til at styre modemforbindelsen.

- wifi

Det har jeg til at virke i min uden problemer.

Fordi du har installeret senere end 2004? Eller fordi du ved noget jeg ikke ved? Hvilke pakker/opsætningsfiler skal jeg have fat I? Hvor er der er fornuftig vejledning?

 - bluetooth (vist et protokolproblem og ikke et
   driverproblem)

Pas, den slags har jeg slet ikke.

Min Nokia og iBooken er ikke gode til at snakke sammen, men jeg kan huske at jeg kunne sniffe nogle pakker der kom fra Nokiaen.

 - ekstern skærm (hverken spejling af den interne skærm
   eller dobbelt-bredde-skrivebord)

Hvad mener du helt præcist?

Jeg vil gerne kunne koble en ekstern skærm på og kunne se samme billede på den eksterne skærm som på iBookens indbyggede skærm. (Til demonstration af programmer.)

Jeg vil også gerne kunne koble en ekstern skærm på og kunne se/vise noget andet på den eksterne skærm end på iBookens indbyggede skærm. (Til foredrag. Med noter på den indbyggede skærm og præsentationen på den eksterne.)

Jacob
--
»A ska uj å nedlægge en dæmon« -- Nordenfjordsk linuxekspert