Re: [TEKNIK] Overføre billeder fra et C anon digital Ixus 75?

Jacob Sparre Andersen wrote:
Jeg har fået lejlighed til at afprøve et Canon digital Ixus 75-kamera. Det lader til at være et fornuftigt kamera, men hvordan overfører man billederne til sit linux-system?

Så vidt jeg kan se optræder kameraet ikke som en almindelig USB-lagerenhed, når jeg kobler det til maskinen. (Jeg har tjekket at min USB-nøglering virker, så opsætningen burde være i orden.)

Nogle forslag?

GPhoto2 burde virke. Og dermed også alle fotoprogrammer, der bruger gPhoto2. Som fx digikam.