Re: [TEKNIK] Problemer med pxelinux og freedos

> Vi kører med PXE boot af deploycenter og ghost.
>
> DOS og netkort driver (Intel Universal Driver, virker på
> alle maskiner der kan PXE boote) plus en lille awk til at lave
> tilfældig maskinnavn, så der ikke er konflikt.
>

> Det kan være på et 1.44M image.

Det kan jeg faktisk godt se.... Men nu naar jeg har fat i en der har noget
erfaring kunne jeg godt taenke mig at vide hvad det er for en Universal
Driver driver du bruger, og hvor du har fundet den.

Men jeg kunne nu stadig ogsaa godt taenke mig at faa det til at virke med
hd images....

MVH
Allan W. Nielsen