find -exec {} - sp ørgsmål (fra en kylling :) )

Inden jeg ricikerer at smide alle vores digitalfotos ud vil jeg gerne lige have Jeres kommentar til om jeg har ramt rette syntaks?

Jeg skal have jhead'et en masse JPEG-filer i en træstruktur i flere niveauer og derefter flyttet dem alle til samme folder (gerne med (n)-appendix til de filernavne der optræder mere end en gang, men den kan jeg ikke selv gennemskue og det er ikke så vigtigt lige nu)

'find . -exec jhead {}'
(jhead er et alias i min .bashrc for samme kaldt med det ønskede datoformat)

'find . -iname *.jpg -exec mv {} /Data/Media/Image/Foto/'

På forhånd tak.
--
Med venlig hilsen
/Zmit/