Re: [TEKNIK] Overføre billeder fra et C anon digital Ixus 75?

Jacob Sparre Andersen wrote:
Jeg har fået lejlighed til at afprøve et Canon digital Ixus 75-kamera. Det lader til at være et fornuftigt kamera, men hvordan overfører man billederne til sit linux-system?

Så vidt jeg kan se optræder kameraet ikke som en almindelig USB-lagerenhed, når jeg kobler det til maskinen. (Jeg har tjekket at min USB-nøglering virker, så opsætningen burde være i orden.)

Nogle forslag?

Jacob
Du kan læse det med GTKam. Den supporterer IXUS modelllerne.

God fornøjelse

Jón Svejgaard

Jon Svejgaard                  | ACE - UNIX/Linux Consultancy
mail: sslug@sslug               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5824 3388 / +45 4156 0799