Re: [TEKNIK] hænger ved "configuring ke rnel parameters"

Torben Andersen wrote:
Hejsa,

Jeg har nogle problemer med en ældre Compaq (i815 baseret) og FC3 (skal køre dette). Når jeg booter som single user booter den fint. Når den booter almindeligt hænger den ved "configuring kernel parameters". Nogen ideer?? Har selvfølgelig goglet lidt.

Længe siden jeg har set det; husker ikke hvorfor. Hvis alt andet svigter kan du udkommentere alle settings i kernel config filen i /etc - som jeg s'fø'li' heller ikke lige husker hvad hedder - og prøve een ad gangen ved boot. Geez, for en useriøs debugging procedure :-D

BTW, linewrap og lidt kortere .sig kan være praktisk..

--
Kind regards,
Mogens Valentin