Problem med winbind

Hejsa,

Har et lille problem med samba, winbind og ADS.

Jeg kan melde ind på AD'et med "net ads join"

Jeg kan se alle brugere og grupper ved hjælp af wbinfo, men hvis jeg bruger "getent passwd" mangler en del af bruger kontiene (blandt andet min egen) og jeg kan ikke hente person specifik data fra de konti der ikke kommer med i "getent passwd"

Jeg har 2 linuxservere med samme opsætning den ene virker det fint og på den anden virker det ikke. Jeg har genstartet winbind, samba og også selve serveren, men lige lidt hjælper det.

Håber nogen af jer kan tænke på noget der kan hjælpe.

Mvh
Toke Herkild