RE: [TEKNIK] Installer Ubuntu - Bootloader hvor?

Hej Anders,

Nu kender jeg ikke Ubuntu, men i RH gør jeg flg (frit efter hukommelsen):

1. Boot op på rescue cd'en

2. Lav en chroot til din sdb

3. Tilret /etc/grub.conf til at pege både på windows og Ubuntu

4. Kør grub-install

Så du behøver ikke geninstallere eller bytte om.

Best Regards/Med venlig hilsen

Torben Andersen