Installer Ubuntu - Bootloader hvor?

Jeg har lige fået Vista på min ene SATA disk (sda). Jeg skal have Ubuntu til at ligge på min anden SATA disk (sdb). Samtidig har jeg en IDE disk til at gemme mine dokumenter på osv (hda).

Jeg har prøvet at installere Ubuntu på disk sdb og bootloaderen på hd0, men så starter computeren bare direkte i Vista. Så jeg skal vel have bootloaderen til at ligge på sda disken. Men hvad skal jeg skrive i feltet til placering af bootloader i Ubuntu installationen?

Mvh
Anders