Re: [TEKNIK] Driver til hp scanner scanjet 2200c og til canon printer ip 4200 pi

Hej Jim.
tak for dit svar. men da jeg er hel grøn i det her med linux. er jeg osse
nød til at vide hvad SANE og Plusttek er ?

Plustek leverer hardware: http://www.plustek.com/

SANE forklart:
http://en.wikipedia.org/wiki/Scanner_Access_Now_Easy
Legg merke:
SANE differs from TWAIN in that it is cleanly separated into frontends
(user programs) and backends (scanner drivers).

Å finne deb pakker til scanneren klarer jeg ikke.

Mvh
Jim Oksvold

det vil være mega rart hvis jeg kunne bruge Debians pakke-system, men da
jeg ikke hvorhan jeg får startet det op, kan jeg heller ikke bruge det. i
alle tilfælde tak for hjælpen "S" korak.