Re: [TEKNIK] bedste måd e at behandle video-output fra canon-digicam

On Mon, Jun 11, 2007 at 14:36:08 +0000, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg har lavet nogen optagelser fra mødet om MS og ODF sidste mandag.
> men jeg er ikke tilfreds med resultetet. Bl.a er billed/lyd ikke i sync.
> Og der er ingen kompression.
>
> Jeg har lagt rå data, de første 1,5 MB op på
> http://sslug.dk/~keld/test.avi

Jeg har lagt en kopi af filen  på http://tyge.sslug.dk/~frank/test/
da du ikke har lagt den hos dig i public_html

Det er i øvrigt en 15 MByte fil ....

De tests jeg lavede (se det andet indlæg) ender på ca. 2.5 MByte men du
kan justere med vbitrate i mencoder, og abitrate til audio.

--
mvh Frank Damgaard  |