GUI til cdr-kit (wodim, genisoimage, ...)

Hej NG
Kan ikke få X-CD-Roast til at virke efter opgradering til Mandriva 2007.1 (Spring) og har tillige læst/hørt at cdr-kit (wodim) skulle være det nye fortrukne værktøj til CD-brænding mm.
Da jeg nu er vant til X-CD-Roast, kunne jeg godt tænke mig en mellemstation med GUI inden jeg kaster mig helt og aldeles over cli-brænding med alt hvad dertil hører.

Jeg kan dog ikke selv finde en GUI-wrapper til wodim og genisoimage og ville sø høre om der er andre der kan henvise til en?
Da jeg -stadig- er dybt forelsket i IceWM, skal det være noget, der ikke er afhængigt af KDE eller GNOME.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/