Re: [TEKNIK] mailformat

Når jeg skriver mails i min Outlook til bl.a. sslug, kommer svarerne fra andre gerne til at indeholde store mellemrum mellem afsnit. Er det et spørgsmål om valg af mailformat?? Jeg kan vælge HTML, RICH og PLAIN.

Beklager, at jeg på min arbejdspc må bruge MS SW, men det er nu engang vilkårerne.

Best Regards/Med venlig hilsen

Torben Andersen

Du skal selvsagt velge TEXT. Det er det eneste etisk forsvarlige.

Det skal bli spennende hvis din Outlook blir tatt over av noe
virus som begynner å spytte ut hundrevis av e-poster til SSLUG :-)

Kan du ikke bruke f.eks Gmail?

Mvh Jim Oksvold