Re: [TEKNIK] Mus

Kim B.Christensen skrev:

> La' vær med det!
>
> En USB-mus er hotplugable, men en PS/2 port risikerer at brænde af hvis man
> gør det nummer...
> Fy!
>
> Kim 'Pirat'

Der stod jo netop at det var en _USB_ mus, og derfor Hotpluggable!

bortset fra det, så har jeg i årenes løb været ude for en del mus, som
undertiden skulle resettes ved at stikket blev taget ud og sat i igen,
såvel PS2 mus som RS232 mus.

Jeg er ikke bekendt med at det har brændt et motherboard af i noget
tilfælde.... (måske fordi musen ingen forbindelser har i øvrigt)

/eskild