Re: [TEKNIK] Pakke (zip eller rar) en fol der med alt indhold til én .zip-fil

Michael Schmidt wrote:
Hej NG
Jeg skal ha sendt en ordentlig omgang digitalfoto til "fremkaldelse" og jeg har ikke tålemod til at klikke [vælg fil] klikke på den pågældende fil klikke [OK] klikke i næste indput felt og så gentage hele missæren (220 gange).
Heldigvis modtager de også "sampak-pakkede" filer, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg får gzip til at komprimere et katalog med hele dets indhold til en fil.
Jeg tvivler faktisk på om de modtager gzip format. Så zip løsningen er nok den bedste.
Ellers er det egentligt ikke et komprimeringsprogram der er brug for da jpeg i forvejen er komprimeret.

-- -------------------- Med Liberalistiske Hilsner ---------------------- Civilingeniør, Kjeld Flarup - Mit sind er mere åbent end min tegnebog Forssavej 49, 7600 Struer, Tlf: 40 29 41 49 Den ikke akademiske hjemmeside for liberalismen - www.liberalismen.dk