Re: [TEKNIK] døende disk?

Jeg havde 2 (IBM) Hitachi SATA diske kørende, hvor den ene begyndet -
periodisk - at lave lyde, sådan nærmest helt hjerteskærende - i hvert
fald købte jeg en mere, for at flytte data over inden den gik helt død.
Det er nu ca. 4 mdr. siden, og alle 3 kører fuldstændigt lydefrit
???????

mvh Mogens Jæger