Re: [TEKNIK] GSM modem

Martin Møller Pedersen wrote:
Der er sikker nogen af jer der har viden om hvad man kan få af GSM modem
(til at sende sms'er) man kan putte i en linux kværn, jeg har nu en sony
ericsson t68i der snakker bluetooth med min server, men det er lidt for
ustabilt! så er der nogen der kender til noget der virker med linux og
helst er pci baseret eller evt usb, så ville det være super at høre om.

mvh
Frank

Jeg har købt en Siemens MC35. Det virker ganske fint på linux.

Mvh
Martin

Den ser ud til at være lige noget for mig, RS232 er også en ok! den tror jeg er en vinder, jeg kan bare ikke lige se hvor man kan købe den i DK!

/Frank