Busybox - date / awk ?

Hej.

 Jeg har en linux-baseret boks (som vist kører noget busybox), hvor jeg skal
have gravet gårsdgaens dato frem på..

date kommando'en er ret begrænset i forhold til den "normale" i linux, men
jeg har gravet lidt, og fundet frem til, at følgende måske kan hjælpe mig:

Linux timestamp'et kan jeg få ud med:

#date +%s
1177670573

Ok, skal jeg et døgn tilbage, så skal jeg jo trække 86400 sekunder fra..  Da
boksen ikke har perl eller bash, så må jeg bruge awk til matematik...

Følgende fungerer:

awk 'BEGIN { print strftime("%d-%m-%y", 1177670573-86400); exit }'

Problemet er bare, at timestamp'et er en variabel... Jeg har prøvet
følgende, men det fungerer ikke:

CURRDATE=`date +%s`
echo $CURRDATE | awk 'BEGIN { print strftime("%d-%m-%y", $1-86400); exit }'

Hvad skal der til, for at jeg kan få awk til at regne rigtigt ??

Mvh
Brian