Re: [TEKNIK] GSM modem

Doc Nielsen wrote:
vil du have præcise links eller er dette nok?
http://www.google.com/search?q=pci+gsm+modem+linux

-Doc

On 4/27/07, Frank Vestergaard Pedersen <sslug@sslug> wrote:
Hej!

Der er sikker nogen af jer der har viden om hvad man kan få af GSM modem
(til at sende sms'er) man kan putte i en linux kværn, jeg har nu en sony
ericsson t68i der snakker bluetooth med min server, men det er lidt for
ustabilt! så er der nogen der kender til noget der virker med linux og
helst er pci baseret eller evt usb, så ville det være super at høre om.

mvh
Frank

tjaa... jeg havde nu håbet på at nogen her i [TEKNIK] havde nogle erfaringer jeg kunne drage nytte af - jeg har været på google men..... tjaaa der er så meget på google og det er som at finde en nål i en høstak! og det kunne være endnu mere rart hvis det kunne købes i DK et sted ;-)

/Frank