Re: [TEKNIK] Mount af folder som device

Mon, 23 Apr 2007 22:57:51 +0200, Martin Møller Pedersen <sslug@sslug> skrev:

On 23/04/07, Michael Schmidt <sslug@sslug> wrote:
Hej NG
Jeg prøver at få mountet en folder med tilhørende udner-foldere, så den
ender med at fremstå overfor systemet som var det en dvd.
Jeg har forsøgt mig med følgende, men det er vist metoden til at mounte et
iso-image:

sslug@sslug input]# mount -t iso9660 KW_CATW_1 /Data/dvd -o loop
KW_CATW_1: Is a directory

Er der en metode til at gøre det jeg vil så jeg kan teste min
dvd-koposition uden at brænde en skive?

Er det ikke bare at vælge din dvd-folder som source i din vlc-player ?
Det virker ikke rigtigt, da den tilsyneladende ikke læser kapittel indelingen med, men kun deler op svarende til vob-filerne.

Ellers prøv igen at beskrive bedre, hvad du ønsker at opnå.
Jeg prøver at redigere 2 dvd'er, kopieret med vobcopy, sammen til en dvd.
-men jeg mangler en måde at teste "kopilationen" på.

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205