Re: [TEKNIK] audacity - underligt problem

Anders M wrote:

Det er et VIA 8235 onboard lydkort. Det skulle gerne have Full Duplex.

Hvordan slår jeg Full Duplex til i Ubuntu 6.10?

Jeg vil tro at det er slået til og du er ramt af en bug i audacity (jeg gentager: prøv et andet program, på den måde kan du vide om det er opsætningen (jeg tvivler) eller audacity (jeg antager) der er problemet):

fra http://audacity.sourceforge.net/download/release-notes:

The following are known bugs or problems in Audacity 1.2.6:
Linux: Recording in full duplex (playing existing tracks while recording) on some systems causes mono recordings to sound distorted or low-pitched. To work around this problem, set Audacity to record in stereo.

Så: prøv at optage i stereo og se om ikke det løser dit problem...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quintet:      http://www.anagrammer.dk