Re: [TEKNIK] nfs mount på win XP boks

Torben Andersen skrev:
-klip-
Dette er egentlig lidt OT for en Linux liste, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge.

Vi har på arbejde en række ældre Solaris produktionsmaskiner. Jeg har brug for at fra min XP kontormaskine at kunne tilgå filerne på disse som på ethvert andet drev. Jeg kan se to muligheder:

1.	Sætte SAMBA op og mounte den som alm. netværksdisk. Har ingen anelse om hvordan

2. Bruge MS SFU og mounte et NFS drev. Kan ikke få det til at virke.
-klip-
Her er lidt fra google
Hvis MS SFU skal virke, så husk at checke om du har sat flueben i NFS client.

http://www.xlink.com/nfs_products/Omni-NFS_Lite2000/Omni-NFS_Lite2000.htm
http://www.crossmeta.com/downloads/crossmeta-nfs-1_0_2.zip
http://labf.com/nfsaxe/lp08.html?gclid=CKnJuqerzosCFQrlQgodq1kJHw
http://www.download3000.com/download-NFS_Windows_Client_to_Access_Unix_System-count-reg-13655.html