Re: [TEKNIK] Hvilke(n) distro(s)?

Den Wed, 18 Apr 2007 20:04:50 +0000 skrev Sune Vuorela:

> Det er desværre noget der er lidt svært at understøtte helt og aldeles
> da det skal bruge ufri software for at komme til at virke - og mange
> distributioner har en eller anden politik på området.
>
> /Sune

Det er også hvad jeg er kommet frem til, men der må da være en Linux/BSD-
udgave, der kan få det til at virke?

Jeg er efterhånden ret træt af situationen, næste gang jeg skal købe
bærbar spørger jeg først efter hvilke bærbare, der måtte virke
umiddelbart..

Men da jeg lige har købt, vil jeg gerne have maskinen til at virke så
optimalt som muligt.

Mvh.

John Poulsen