Re: [TEKNIK] USB 2.0 PCI

Tommy Berg Nielsen wrote:
UPS! Du har ret, jeg syntes ellers lige at det var i forgårs at jeg
købte maskinen, men sådan er det vel når man kommer op i årene, så går
tiden alt for hurtigt mens maskinen bliver langsommer, når jeg flytter
mellem 2 mapper på harddisken, kan den lige snige sig op på 8-9 MB/s, så
der vel ikke noget at gøre. Jeg må overbevise konen om, at vi bare ikke
kan leve uden en ny og smarter model (PC altså, ikke konen). Tak for
tippet.

Hvis du kan komme op på 8-9 MB/s fra en folder til en anden, så er der vel også mulighed for at du kan flytte det over på en USB hard disk med en hastighed i nærheden af dette.

Hvilken maskine drejer det sig om?

Jeg har en 600 MHz maskine der snildt klarer 15 MB/s over USB; men indrømmet den er da heller ikke mere end et par år gammel og født med USB 2.0.

Med venlig hilsen Preben