Re: [TEKNIK] Debian Etch problemer

det kunne vel nøjes med at være

#!/bin/sh

echo 0

exit

Yes! Det virkede. Jeg fik apt-get/dselect til at køre efter at have fikset .postrm-skriptet. Derefter gik jeg efter bedste evne gennem proceduren i "release notes" og nu ser det ud til at virke med undtagelse af nogle få pakker, som er blev afinstalleret.

Fedt, tak for hjælpen. Jeg er glad for, at jeg spurgte mig frem.

Christian

--
dixit