USB 2.0 PCI

Da min PC ikke er født med USB 2.0, har jeg sat en Zonet ZUH2205V PCI
kort i, kortet bliver fundet og alt ser ud til at være ok. men hastighed
er kun på ca. 3,4 MB/s jeg havde forventet at den var mere end 20 MB/s.
Der skal vel ikke installeres nogle driver, jeg mener at kernen
understøtter USB 2.0. Kan det havde noget med for lidt hukommelse 256
MB.

Tommy