Re: [TEKNIK] Debian Etch problemer

Christian Mikkelsen skrev:

> Tja, min fejl er vel naermere, at nu naesten udelukkende bruger
> Linux som et vaerktoej, der bare skal fungere,

Det kan jeg altså ikke se er en fejl.

Måske en anelse urealistisk, men ikke en fejl.

> Jeg har ikke rettet i flagene i sources.list i forventning om, at de
> er sat til noget passende fra installationens side.

Det burde de også være.  Hvis man følger rådet om at være tilmeldt
Debians annonceringspostliste, så er »stable« måske også et o.k. valg.

Men når man ikke automatisk bliver tilmeldt annonceringspostlisten, i
det man installerer Debian, så er det nok bedre at det kræver lidt
mere manuel indgriben at skifte fra en udgave til den næste.

Jacob
--
»Det vigtigste er, at vi bliver ved med at tale sammen.«