TCP Treason?

Hejsa.

Jeg har i min log fået en følgende besked.

TCP: Treason uncloaked! Peer 81.153.198.173:7299/2325 shrinks window
4215851373:4215853678. Repaired.

Hvis jeg prøver at google på det får jegikke noget entydigt svar på hvad det
er, så mit spørgsmål er?

Hvad er det og hvad kan jeg gøre ved det, sal jeg evt være bekymret?

MVH: Lasse Stig Thomsen