Re: [TEKNIK] Debian Etch problemer

Christian Mikkelsen <sslug@sslug> skrev:

> ;-) Hi-hi. Det svar er vist ikke helt entydigt givet spørgsmålets
> formulering, men betyder det "ja, du kan køre aptitude" eller "ja, det er
> for sent, fordi `apt-get` har allerede lavet båndsalat af filerne med
> pakkeopsætningen"?

> Jeg sidder og læser mere af Release Notes.

Jeg overså vist tvetydigheden i mit svar. Med lidt efterrationalisering,
ville jeg sige at du egentlig kun stiller et spørgsmål, nemlig om du kan
stadig kan bruge aptitude, det andet spørgsmål (om det er for sent) er
fsv. overflødigt, og derfor ville mit svar også naturligt kunne opfattes
som et svar på det første spørgsmål.

Altså: du kan stadig bruge aptitude ;-)

Morten