Re: [TEKNIK] Debian Etch problemer

prøv at finde releasenotes for debian etch.

Jeg har kikket lidt i dem, men havde jeg vidst, at det var Etch jeg installerede, havde jeg nok gjort det _før_. (Faktisk havde jeg nok ikke opgraderet, hvis jeg vidste, at det var en ny "major" version.)

Af "release notes" kan jeg forstå, at jeg skulle have brugt aptitude (som jeg slet ikke kender) til opgraderingen, men det hjælper ikke meget nu.

Endnu et spørgsmål: Kan jeg køre `aptitude` nu, eller er det for sent?

Christian

--
dixit