Stadig problemer

Hej.

Har installeret Debian 4.0r0 /etch.

På trods af jeres hjælp, har det ikke lykkedes mig at kunne bruge min 3945
netkort. I en anden tråd har jeg svaret at jeg har installeret følgende:

firmware-ipw3945, ipw3945d og ipw3945-modules-2.6.18-4-686.

Under "Netværk", kan jeg stadig ikke se netkortet, har i et forslag til,
hvad der mangles eller hvad jeg skal gøre nu?

Mvh.

John Poulsen