okomprimerad linuxkärna

Hej.

Finns det något speciellt man måste göra för att kunna köra en okomprimerad kärna?
Jag jobbar med ett inbyggt system från Atmel (AT91 RM9200). Jag startar en komprimerad Linux-kärna med hjälp av U-boot.
Jag vill för att spara tid använda en okomprimerad kärna. Jag har skapat en sådan men hela systemet hänger sig efter utskriften "Starting kernel..."
Någon som vet?

---
Joakim Nordell