Re: [TEKNIK] Ny Slackware Installationsdisk

On tir, 2007-04-10 at 20:36 +0200, Anders Gnistrup wrote:
> Hej Peter

> Når det er sagt har jeg også en meget trist oplysning.
>
> Aktivitetten omkring slackware projektet er for nedadgående. Det skyldes
> den meget kendsgerning at hovedmanden bag slackware har fået lunge
> cancer. Læs
> http://www.kplug.org/pipermail/kplug-general/2004-November/000746.html.
> Husk at sende ham en venlig tanke om bedring.
>
> Hilsen
> Anders Gnistrup

Hej Anders,

 Har du kigget en ekstra gang på datoen for din nyhed - der er kommet
releases af slackware siden 2004. Version 11 er fra oktober 2006. Der er
sågar en "nyhed" på slashdot fra 19 dec 2004 om at manden var i bedring.
http://slashdot.org/articles/04/12/19/2251212.shtml?tid=99

--
Med venlig hilsen
Kristian Duus Østergaard