Re: [TEKNIK] Convert til linux fra win 98!!!

Naturgrise v/Tommy Nikolajsen (oz1cys) :

Kunne godt t?nke mig at fa* lidt info ang skift fra win 98 til linux, installeret pa* harddisken.
Altsa* ikke noget med at k?re "den" fra drevet. Og sproget ma* gerne v?re Dansk.
processor 450 mhz
32 mb ram
Altsa* ikke nogen s?rlig pralende maskine.
Har t?nkt pa* Ubuntu. Men iflg deres hjemmeside kr?ves der 192 mb ram.
Bruger ubuntu/mint pa* 700 mhz/256 mb ram med et fint resultat. Men der er jo ogsa* forskel?

av, ikke meget hukommelse.

Du ville nok vaere bedre stillet med en damn small linux eller en puppylinux

kender ikke lige specs paa dem, men de skulle vaere velegende til maskiner med meget lidt hukommelse.

Hvorvidt de findes paa dansk ved jeg ikke. Jeg holder mig generelt til de engelske versioner.

/daleif