Re: [TEKNIK] Kvittering for sendt post

Morten Jensen wrote:
> Kan man sætte Qmail og Postfix op til at virke med "kvittering for modtaget
> mail" og "kvittering for læst mail" muligheden i Outlook?

Saa vidt jeg har forstaaet er det beskeder der sendes frem og tilbage
mellem MUA'erne og er derfor fuldstaendig MTA-agnostisk.

Jeg indroemmer gerne at jeg ikke kender meget til Outlook, saa CMIIW...

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk  |     Visit us at: http://www.gmta.info