Re: [TEKNIK] Firefox går ned ved flash 9

Anders M wrote:
Michael Rasmussen wrote:
I filen /etc/firefox/firefoxrc skal du have følgende opsætning i stedet
for:
FIREFOX_DSP="aalsa"
Indtil videre går det meget godt :-)

Ja, der var jeg lidt for hurtigt.

Så hoppede jeg lige ind på million.tv2.dk og klikkede på "vindere" og bang! Firefox gik ned igen.

I x-term fik jeg fejlen:

/opt/firefox/run-mozilla.sh: line 131: 10981 Segmentation fault "$prog" ${1+"$@"}

Nogen ideer?

Jeg har sat aalsa, da jeg er 99.999% sikker på, at jeg bruger alsa.

Anders