Re: [TEKNIK] xinerama: plac ere vinduer på bestemt skærm

>Ah, måske jeg skulle forklare mig lidt yderligere: Jeg åbner aldrig
>programmer med musen. De mest anvendte programmer har en
genvejstaste
>kombination og ellers åbner jeg dem fra terminalen. Men særligt
>anvendelig er min ønskede opsætning når jeg åbner 4-5 programmer fra
et
>script.

Det var også mit indtryk - der startede jeg med et "både og" - men du
nævnte selv KDE.
Så ud over det at kunne sætte programmerne op til selv at 'styre' det,
kender jeg desværre ikke løsningen.
Jeg har selv overvejet at prøve med at bruge 2 skriveborde og så
placere dem der, men jeg bruger det, så jeg har et billede maksimeret
på skærm 2, og så alle Gimp'ens popup bokse på 1'eren. Og så skal det
være på samme skrivebord.

mvh Mogens Jæger