Firefox går ned ved flash 9

Jeg har lige installeret Flash 9 på min Ubuntu maskine. Jeg har den nyeste firefox, har afinstalleret den gamle Flash osv. Ingen problemer ved installationen.

Men ofte sker det, at Firefox går ned, når man støder på en side med Flash - andre gange går det fint.

Andre der har oplevet dette problem? Og er der evt en løsning? Jeg kan jo altid bare gå tilbage til den gamle Flash, men så er der en del sider, jeg ikke kan se...

Anders