Re: [TEKNIK] Manglende "shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3"

Michael Schmidt wrote:

SKIP

Jeg har ikke fået skiftet spejl efter det findland droppede Mandriva 2005, så jeg halter lidt bagefter med alting.
Skifter til 2007.0 eller 2007.1 meget snart - eller også er det tid til at prøve noget nyt? (selvom jeg er mægtig glad for netop mcc, indtil det alligevel bliver så "nørdet" at jeg skal til at redigere i conf-filer osv.)

Ja, når spejlene begynder at falde ud er det på tide at opgradere.

-- Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug
Linux user siden 1998