Re: [TEKNIK] Manglende "shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3"

On Wed, 28 Mar 2007 12:09:07 +0200, Jørgen Heesche <sslug@sslug> wrote:

<klip>
libstdc til Mandriva 2005 findes faktisk her:
ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/Mandriva/official/2005/i586/media/main
Tak.

En af de meget fine ting ved mandriva er
'Mandriva Control Center' --> 'Software Management'
Hvis man altid har relevante mirrors til main, updates og contrib, skal man aldrig lede efter rpm-pakker.
Brug Easy Urpmi: http://easyurpmi.zarb.org/ til at finde mirrors og vedligeholde din pakkeadministartion.
Jeg har ikke fået skiftet spejl efter det findland droppede Mandriva 2005, så jeg halter lidt bagefter med alting.
Skifter til 2007.0 eller 2007.1 meget snart - eller også er det tid til at prøve noget nyt? (selvom jeg er mægtig glad for netop mcc, indtil det alligevel bliver så "nørdet" at jeg skal til at redigere i conf-filer osv.)

Tak for tilbagemelding og info

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205