Re: [TEKNIK] xinerama: placere vinduer på bestemt skærm

Mogens Jæger wrote:
Jeg har det i hvert fald sådan, at de fleste programmer åbner der hvor musemarkøren befinder sig

Ah, måske jeg skulle forklare mig lidt yderligere: Jeg åbner aldrig programmer med musen. De mest anvendte programmer har en genvejstaste kombination og ellers åbner jeg dem fra terminalen. Men særligt anvendelig er min ønskede opsætning når jeg åbner 4-5 programmer fra et script.

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quintet:      http://www.anagrammer.dk