Manglende "shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3"

Jeg får følgende besked når jeg forsøger at starte AC3D på min Mandriva 2005:

error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory

Prøver jeg at søge efter libstdc++* med urpmf finder den ganske rigtigt heller ikke nogen, men hvilken pakke mangler jeg så ?
-eller hvad/hvor skal jeg lede efter?

På forhånd tak.
--
Med venlig hilsen