Re: [TEKNIK] OpenSUSE på Klid - probnlemer med filstørrelser og md5sum

> Og hvad vil du bruge den information til - at stole på en der via mail
> bekræfter denne md5sum? (og som åbentbart kan modificere filer på KLID)
>
> Jeg ville hente filen fra *en anden site* og checke med den *officielle*
> hash fra openSUSE. Hvis der er problemer så bør du henvende dig til KLID.
>
> /Jeppe

Tja, jeg er jo åbentbart ikke paranoid nok.

Jeg prøver fra en anden kilde

Martin Berg

Flere har problemer:

http://www.computerbase.de/news/software/betriebssysteme/linux/2006/dezember/opensuse_102_download/
hi
Kakn mir jemand die md5 Prüfsumme eines funktionierenden
openSUSE-10.2-GM-DVD-i386.isoImmages geben ?
ich habe diese Datei schon 2 mal runter geladen und habe
unterschiedlich prüfsummen als Ergebnis erhalten .
25) Zipfelklatscher (02.01.2007, 00:38 Uhr)
Editieren | Antworten
Die MD5-Summen kannst du auf der Downloadseite von OpenSuSE laden:
MD5SUMS. Demzufolge lautet die MD5-Summe für dein ISO:
12b0f2fabb4d41586601f787d33ebc34
26) bannermoon (02.01.2007, 20:25 Uhr)
Editieren | Antworten
Hi brutzler,

habe dasgleiche Prob mit meiner 1. CD.
Was mache ich denn, wenn ich die korrekte MD5SUM habe ?
27) Zipfelklatscher (02.01.2007, 20:43 Uhr)
Editieren | Antworten
Dann solltest du einen Rohling nehmen, der nicht defekt ist. Denn wenn
die MD5-Summe stimmt, ist das Image definitiv intakt!

Du burde laste ned CDR bildene og brenne dem på CDR.
DVD-R er ikke så sikkert når du skal installere.
Bare min erfaring :-)

Prøv å laste ned her:
http://de.opensuse.org/Stabile_Version

Mvh Jim Oksvold