Re: [TEKNIK] PDF vil ikke udskrives ordentligt

Den Friday 23 March 2007 13:44:56 Per Lüchau skrev:
> Hej.
> Jeg kører openSuse 10.2 m/KDE.
> Da jeg klikkede på linken, blev jeg foreslået at bruge KGhostView, og
> printet er nydeligt.
> (PS. det er priserne også!)
> mvh. Per

Har lige installeret KGhostview, men med samme resultat.

Jeg kom i tanke om at kunne skyldes at jeg ikke har en farveprinter (bruger du
en  farveprinter ?).

Men det burde da alligevel være muligt, om ikke andet så at få det ud i
gråtoner ?

--
/Niels
Registered Linux user #133791